מסך מלא

אתר חופשה מציע את הנופש המושלם

התחילו להקליד בכותרת הדף למציאת מקומות ארוח רלונטיים

בצפון - מקומות ארוח

מבחר ענק של צימרים ודירות נופש בצפון הארץ לכל סוג של נופש. מקומות ארוח מכל סוג. דירות, צימרים, וילות, בתי נופש עם בריכה, ג'קוזי, מקומות ארוח לארועים ומסיבות, ועוד...

במרכז - מקומות ארוח

באזור מרכז הארץ - מבחר ענק של צימרים ודירות נופש בצפון הארץ לכל סוג של נופש. מקומות ארוח מכל סוג. דירות, צימרים, וילות, בתי נופש עם בריכה, ג'קוזי, מקומות ארוח לארועים ומסיבות, ועוד...

בדרום - מקומות ארוח

מקומות ארוח בדרום עם מבחר ענק של צימרים ודירות נופש בצפון הארץ לכל סוג של נופש. מקומות ארוח מכל סוג. דירות, צימרים, וילות, בתי נופש עם בריכה, ג'קוזי, מקומות ארוח לארועים ומסיבות, ועוד...

אתר חופשה נועד לתת שירות לכל גולש

השירות הניתן לגולשים הוא חינם לגמרי ללא כל עלות או חיובים כל שהן. כגולש, תוכל לחפש את מקום הארוח הנכון והמתאים לחופשה הבאה שלך בשלבים פשוטים ובכלים מתקדמים.

למה לבחור באתר חופשה?

01.

פתרון מושלם עבור נופשים המחפשים מקום ארוח

מנוע חיפוש נופש מהמתקדמים בעולם לחיפוש נופש בלחיצות פשוטות שיתנו לגולש את התוצאה המדויקת לנופש מושלם.

02.

עיצוב מותאם לכל מקום ארוח

עיצוב מתקדם שיתן מענה לכל שאלה ואיסוס בין רגע. המערכת תזהה את כוונתך ובלחיצה הבאה תדע לתת לך את התוצאה המתאימה או המדויקת יותר.

03.

ניהול קשרי לקוחות בין מארחים וגולשים

כמארח או כגולש (לקוח) תוכל לעקוב אחר התנועות שלך באינטרנט ובאתר מבלי לחזור על אותן חיפושים שוב ושוב. מערכת האתר מושכת מידע באופן חוזר ונשנה מדי דקה על מנת לענות לצרכיך כלקוח או כמארח על פי היסטוריית הגלישה שלך ברשת.

חוות דעת ובקורת

הביעו דיעה ותנו לנו לשפר את המערכת לטעמכם המבקרים באתר


מקומות ארוח

דירות נופש בישראל

בישראל המושג “דירות נופש” הופיע בתוכניות מתאר במקביל למלונאות ומשמעותו הייתה שנויה במחלוקת בין יזמים לארגוני הגנת הסביבה.

במהלך שנות ה-90 של המאה ה-20 נבנו בישראל לאורך חוף הים, פרויקטים של דירות נופש על קרקע שייעודה, על פי תמ”א 13 או על פי תוכניות מקומיות, הוא “אזור תיירות ונופש – שטח המיועד למלונות בדרגות שונות, אכסניות, בתי הבראה…”. פרויקטים אלו כללו את סול מרין בנהריה, פנינת הים בעכומגדלי חוף הכרמל בחיפה, כפר הים בגבעת אולגה, מלון כרמל בנתניה, מרינה הרצליה, “סי אנד סאן” בתל אביב ומרינה אשקלוןמבקר המדינה מצא שדירות אלו שימשו בפועל למגורים והביע דעתו שדבר זה אינו ראוי.

פרויקט מגורים נוסף שנבנה במסווה של דירת נופש

הוקם בשמורת עין חמד. באותו מקרה בית המשפט העליון הורה על פינוי הבתים והם נותרו כפילים לבנים בשטח.

לטענת היזמים, שקבלה אישור בוועדות תכנון שונות, דירות נופש הן דירות באזורים שאין בהם תשתיות תומכות, כמו תשתיות חינוך ובריאות או שהן דירות קטנות באופן שאינו נוח למגורים קבועים.

לעומת זאת, בית המשפט העליון קבע במספר מקרים

שהמושג דירת נופש משמעו דירת נופש לרווחת הציבור כולו, ככל שיחפוץ בכך, ועל כן סמכה ידה על הדרישה שהדירות תועמדנה להשכרה במשך תקופה העולה על שישה חודשים מדי שנה.

בשנת 2018 אישר בית המשפט העליון לוועדה מקומית לתכנון ולבנייה

לחייב בעלי דירות נופש לנהל אותן דרך חברת ניהול, לאחר שניסיונות הוועדה להביא להשכרת הדירות לנופש, באמצעים אחרים, כשלו.

בניגוד להשכרת דירת מגורים הפטורה ממס בישראל, על מנת להקל על השוכרים, השכרת דירת נופש לתקופה קצרה חייבת במס ועל כן הוצאות רכישת הדירה ניתנת לקיזוז מתשלומי המס. רכישת דירת נופש אינה נחשבת כדירת מגורים לעניין תשלום מס רכישה וגם לא לעניין הפטור ממס שבח

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת

צימרים באילת לזוגות ומשפחות, מבחר צימרים לנופש ואירועים עם בריכה והתחיבות למחיר הנמוך ברשת.

חייגו אלי וקבלו את הפתעת חייכם

מבצע חסר תקדים לרגל חג הפסח.

צימרים ודירות נופש במחירים שלא ציפיתם להן