הזמינו דירת נופש וצימרים בצפון לצעירים ונוער. צימרים בדרום לצעירים, עם בריכה שולחן סנוקר וטניס שולחן. מתחיבים למחיר הכי נמוך 2023

דירות נופש וצימרים לבני נוער

5/5

לחופשה מושלמת מתחילים מכאן.

  1. הדירה או הוילה יהיו במקום שקט

    (כמובן שלא באיזור מתפתח בבנייה). הרי גם לא תרצו שאחרי לילה של בילוי, תתעוררו לרעשי דחפור או פועלים על פיגומים.

  2. כניסה נפרדת

    ופרטית ללא תלות בשכן שהופרע באמצע הלילה. (ללא ספק, לא נעים לאיש).

  3. לא פחות חשוב

    שתהיה לנו חנייה פרטית בסמוך לבית, כי כמו כולנו, נופשים תמיד משאירים חפצים ולפעמים יקרי ערך ברכב. והרי, מי בא לו לחפש חנייה ברחוב סמוך אחרי בילוי לילי או אמצע יום חם ?.

  4. מעל לכל נשים דגש

    כי מתחם הנופש יהיה נקי מהיסוד, כי לא מעט משכירי דירות מפאת לחץ של לקוחות מתחלפים, נוטים לא אחת לטשטש שאריות מהלקוח הקודם, מתחת לשטיח.

  5. המטבח

    שיהיה כשר וגם הכלים חדישים ומחוטים עד היסוד ללא פשרות. גם מקררים עם מכשירי הבישול, כלי המיטה מצעים מקלחות ושירותים.

  6. מתחם הנופש

    לא יהיה במקום צפוף. יהיה עם כניסה מרווחת. ואם בבניין מגורים, אז שיהיו גם מעלית או גישה קלה.

  7. נוף

    ארצנו בורכה בנוף מדהים וטבע ושמש של בוקר ועם שקיעה מהמהמים, וחשוב שישמשו אותנו בחופשות שלנו, כך שיטפחו על חלון או מרפסת בית הנופש

  8. המחיר

    שיהיה הולם לנכס. אל תתפשרו על מחיר שלא הולם את המתחם.

  9. מחירים מיוחדים לצעירים היא חובה

    עמדו על שלכם, ובקשו מחיר הוגן לגיל שלכם.

דמיינו לעצמכם

שאתם  נוסעים לשהות באיזו עיר נופש בארץ כך שהמטרה היא להפוך את הטיול הספציפי הזה לטיול מאוד מיוחד. הסיבה לטיול לא משנה: יכול להיות שאולי תרצו לצאת לחגוג את מסיבת הרווקים או מסיבת הרווקות שלכם ואולי לצאת לנופש עם חברים רק שנייה לפני שמתגייסים לצבא. ויתכן גם שאולי אתם סתם יוצאים לטיול עם המשפחה המורחבת, אבל יחד עם זאת מתחשק לכם לעשות משהו מאוד מיוחד ולא שגרתי, משהו שכולכם תזכרו.

אם אתם מתכננים

נסיעה לאיזו עיר נופש בארץ, סביר להניח שבסופו של דבר תחליטו גם לנסוע לדוגמה לאילת. או טבריה. הבחירה היא בדרך כלל גם בחירה מובנת מאליה, והיא הכן עונה באופן מאוד מדויק על הדרישות הלא רשמיות של עיר נופש: חוף ים, עם מקומות של בילוי רבים ונוף מדהים אשר מקיף את המבקרים בה מכל כיוון.

אם כך: אז אם יש מסלול לטיול

וגם יש מצב רוח טוב. הדבר היחיד שנותר הוא לחשוב על רעיון אשר יהפוך את הנופש אותו תכננתם לנופש חד פעמי.

הזמנת דירת נופש

לשהייה קצרה, כחלופה למלון או אכסניה תשדרג בקלות את הנופש שלכם, ותהפוך אותו גם לאירוע מיוחד באמת. בניגוד להרגשת הניכור שיכולה להתלוות לשהות במלון, גם אם הוא יוקרתי,

דירת נופש לצעירים ונוער

חיבת להציע את כל הפינוקים שכלולים גם בבית מלון אך בפורמט ביתי. פתאום המיטות נוחות יותר, אין בכלל צורך להתאים את לוח הזמנים שלכם לזמני הארוחות הקבועים שבבית המלון, לא צריך לפחד מחדרנים שנראים מפוקפק. דירת נופש גם מאפשרת לכם לחיות כמו מלכים במהלך הנופש, ולהרגיש בבית. השילוב הזה בנוסף יהפוך את הנופש אותו תכננתם לחוויה שהיא בלתי נשכחת.

אם הגעתם לכאן,

אז היו שקטים, כי מצאתם את שחיפשתם, דירת נופש. פשוט פנקו את עצמכם בדירה או וילה מפוארת ואולי בדירת נופש. בתי הנופש ערוכים בכל דרך אפשרית לקלוט אתכם ואת יקירכם לחופשה חסרת דאגות. אנו נהיה שם בשבילכם על מנת להקל עליכם בכל דרך וכל אמצעי על מנת שתחוו את חופשתכם מענגת נטולת דאגות ויותר מכל בהנאה מושלמת.

מקומות האירוח ודירות הנופש לצעירים

מכילים את כל הכלים, ממטבח מודרני ועד לסלון עם חדרי השינה והשירותים, וזאת על מנת להעניק לכם את החופשה המושלמת והבלתי נשכחת, וגם במחירים שלא תרצו לפספס.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת

צימרים באילת לזוגות ומשפחות, מבחר צימרים לנופש ואירועים עם בריכה והתחיבות למחיר הנמוך ברשת.

חייגו אלי וקבלו את הפתעת חייכם

מבצע חסר תקדים לרגל חג הפסח.

צימרים ודירות נופש במחירים שלא ציפיתם להן