אהבה גלילית צימר חוויה של נוף וטבע באמירים

אהבה גלילית

ברוכים הבאים לאהבה גלילית של משפחת עינב במושב אמירים.

אהבת הגליל בכלל, ואמירים בפרט, פועמת בלבנו מאז ומעולם. זה לא פלא שקסמו של המקום לא יכול להשאיר אף אחד אדיש. כבני משפחת מייסדים של המושב, ובתור משפחה שאהבת האירוח טבועה בה כבר שלושה דורות, נשמח לארח אתכם באחת מיחידות האירוח המפנקות והמאובזרות שלנו שנמצאות בשני מתחמים שונים… אולי בווילה הגדולה והייחודית שלנו הכוללת 3 חדרי שינה וסלון ענק או אולי בסוויטה המשפחתית או שבאחת מהיחידות הזוגיות שלנו.

היחידות שלנו נמצאות, כאמור, בשני מתחמים נפרדים:

מתחם האורנים שנמצא בקצה המושב וכולל 2 יחידות זוגיות, בקתת ארבל וסוויטת אורנים.

מתחם כנרת שנמצא בסמוך לכניסה למושב וכולל את וילת כנרת הייחודית מסוגה במושב, את סוויטת גליל המשפחתית ואת אחוזת החורש הזוגית.

כל היחידות שלנו נהנות מפרטיות ונוף גלילי, צמחיה עשירה ומטופחת, אבזור מלא ופינוקים… רק לבוא וליהנות. בכל היחידות שלנו בריכת שחיה פרטית (למעט באחוזת החורש), אמבט ג’קוזי פנימי, ג’קוזי ספא חיצוני מחומם, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיות חדשניות בעלות מסך רחב, וילונות האפלה מלאה, מטבחון מאובזר, מכונת אספרסו וחניה פרטית.

כמה דברים שחשוב לדעת:

  • אמירים הוא מושב צמחוני ולכן אסור לעשות מנגל בלי יוצא מן הכלל, לא בשטחי היחידות ולא מחוצה להן (למי שממש חייב לנפנף, ניתן במרחק של 5 דקות נסיעה למנגל בטבע בנחל פרוד. נכנסים לשלוחה של מושב פרוד מהכביש הראשי ועוד לפני שער הכניסה למושב פונים ימינה בדרך עפר).
  • בתוך הצימרים ניתן לבשל ולאכול הכל, כולל בשרים ודגים.
  • כמושב שחרת על דגלו איכות חיים וסביבה ומשופע ביחידות אירוח, ובכדי לאפשר לכם ולאורחים נוספים שהייה מהנה ורגועה, אנו מבקשים מכל אורחינו להתחשב ולא להרעיש. חל איסור מוחלט לעשות שימוש במערכות הגברה כלשהן ואין להפעיל את הטלוויזיות בעוצמה לא סבירה.
  • חל איסור גורף לעשן בתוך היחידות. ניתן לעשן מחוץ ליחידות במרפסות ובחצרות. יש להשתמש במאפרות ואין לאפר או להשליך בדלי סיגריות בכל מקום אחר.
  • כל היחידות מותאמות גם למגזר הדתי והחרדי.
  • קבלת היחידות החל מהשעה 14:30. פינוי היחידות עד לשעה 12:00. כאשר יום הפינוי חל בשבת או בחג, הפינוי יחול מיד בצאת השבת או החג.
  • מושב אמירים משופע באטרקציות, מצפים מהם נשקף נוף מרהיב לכנרת, לגליל ולגולן, שבילי יער מסומנים, טיולי ג’יפים, עיסויים ליחיד או זוגיים מפנקים עד לצימר על ידי מטפלות מדופלמות עם נסיון רב (בתיאום מראש). לפרטים נוספים, נא פנו אלינו בוואטסאפ.
  • ניתן להזמין מספק חיצוני ארוחת בוקר זוגית מפנקת עד לדלת בעלות של 120 ש”ח לזוג.

שלכם באהבה גלילית,

קרני ונוחם עינב

הצטרף לדיון

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת

צימרים באילת לזוגות ומשפחות, מבחר צימרים לנופש ואירועים עם בריכה והתחיבות למחיר הנמוך ברשת.

חייגו אלי וקבלו את הפתעת חייכם

מבצע חסר תקדים לרגל חג הפסח.

צימרים ודירות נופש במחירים שלא ציפיתם להן